כיסאות משרדיים ארגונומיים

כיסאות ארגונומיים מאפשרים לך לשבת שעות מול המחשב, מכוונים את גופך לישיבה נכונה ותומכים בקימורי עמוד השידרה שלך ובעיקר בגב תחתון.

התוצאה היא שיפור בפרודוקטיביות בריאות ומניעת בעיות גופניות.

הארגונומיה של הכיסאות שלנו מתבטאת בגמישות והתאמה מלאה לגוף וצרכי המשתמש, באופן קל לתיפעול ומאפשרים תמיכה מצד אחד ותנועת הגוף מצד שני.

הישיבה הופכת להיות ישיבה אקטיבית, עם פחות מאמץ ויותר שריפת אנרגיה ) 19% יותר מישיבה רגילה(תוך אימון שרירי הגב, הצוואר והליבה, הקלה בכאבי גב, שיפור היציבה והמרצת מחזור הדם.

מכיוון שיש סיכוי טוב שתבלו 2000 שעות ישיבה בשנה בכיסא זה, האיכות והנוחות שלו יקבעו את הפרודוקטיביות שלכם בעבודה. כיסא איכותי יצמצם את הסיכוי להיפצע ולאבד שעות עבודה מסיבות בריאותיות. הכיסא אמור להתאים עצמו למשתמש (ולא הפך) מבחינת משקל, גובה והרגלי עבודה. תכונות כמו תמיכה בגב תחתון, מושב מחליק, התאמה למשקל גבוה, תמיכה צווארית – כל אלו הופכות כיסא מכיסא רגיל לכיסא ארגונומי.

בהתבסס על דרישת הלקוחות והשוק, פועלת החברה ומייצרת כיסאות חדשניים המבוססים על תפיסה חדשה של הנדסה ארגונומית, תוך מתן מענה אופטימלי להנדסת האנוש המתבקשת ופתרונות ישיבה ידידותיים לסביבה – עד %97 ממרכיבי הכיסאות ניתנים למחזור.

האתגר של עולם העבודה המודרני

עולם העבודה המודרני שונה בתכלית מעולם העבודה הישן. בעבר, רוב העבודות היו עבודות פיזיות, עבודות שדרשו הפעלת כוח ושרירים והיו מתבצעות תוך כדי תנועה. בעידן המודרני, חלק ניכר מהעבודות הן עבודות משרדיות, עבודות ללא תזוזה – מה שפוגע כמובן בבריאות. אם פעם בעיות גב כמו פריצת דיסק ואחרות היו נגרמות בעיקר בשל עבודה מאומצת והרמת משאות כבדים, הרי שהיום כאבי גב וצוואר בעבודה נגרמים בעיקר בשל עבודה ממושכת אל מול מחשב. עבודה ממושכת מול מחשב, עלולה לגרום ללחץ על השרירים שמחוברים לחוליות עמוד השדרה, כמו גם דלקות של שרירי הגב והצוואר. ישיבה לא נכונה ובעיקר כזו עם ידיים, צוואר וכתפיים שמוטים קדימה, עלולה לגרום לכאבים בלתי נסבלים שמצריכים טיפול מידי.

הפתרון – כסאות ארגונומיים

כסאות ארגונומיים אלו כסאות שתומכים במנח הישיבה, נותנים מענה לשרירים באזור ומפחיתים את הלחץ עליהם. כסאות אלו מכוונים את הגוף למנח האידיאלי מבחינתו, מנח בו מופעל כמה שפחות לחץ על האיברים הפנימיים. מה שייחודי לכיסאות הללו, הוא שהם יודעים להתאים את עצמם למשקלים שונים, לגבהים שונים של משתמשים ולמבני גוף שונים. אלו כסאות שמהר מאוד מרגישים את ההבדל בזמן העבודה, כסאות נוחים מאוד וכאלו שמפחיתים כאבים וסבל למי שכבר התחיל לסבול מבעיות כאלו ואחרות בעקבות עבודה ממושכת אל מול מחשב.

כמה כללים לישיבה נכונה

הנה כמה כללים שאם תשמרו עליהם ביחד עם שימוש בכיסאות משרדיים ארגונומיים, תשמרו על הגוף שלכם ובעיקר על הגב והצוואר שלכם מנזקים. ראשית, חשוב שכיסא כזה יהיה ניתן להתאמה בהתאם לגובה המשתמש והשולחן. שנית, חשוב שמשענת הגב לא תהיה גמישה מידי ושתתמוך בשקע הגב הטבעי. שלישית, חשוב שזווית הירך תהיה בין 90 ל-100 מעלות וכך גם זווית המרפק והברך, שכפות הרגליים לא יהיו באוויר (מה שגורם ל"משיכה" של הגב התחתון) אלא על הרצפה או על מדרגה, שהמרחק בין העיניים למסך יהיה כ-70 ס"מ, וששורש כף היד יהיה חופשי ובקו ישר עם האמה. שמירה על כל אלו ביחד עם שימוש בכיסא המתאים, יסייעו לכם להתמודד עם אחת הבעיות המשמעותיות ביותר בעולם העבודה המשרדי.

כל מנהל חייב את זה לעובדים שלו!

 

אם אתה מנהל או בעל משרד ויש לך עובדים תחתיך, אתה חייב כסאות ארגונומיים משרדיים בשבילם. בבואך לשקול האם לרכוש כסאות כאלו או לא, זכור שזו השקעה שתחזור אליך – פחות ימי מחלה של העובדים שלך, עלייה בפרודוקטיביות שלהם ולא פחות חשוב מכך, הם ירגישו שמתייחסים אליהם כבני אדם עם צרכים ולא כעובדים שקופים. כיום, כל משרד חייב כסאות עבודה ארגונומיים וכל מי שחס על הגב והצוואר שלו ורוצה להמשיך לעבוד לאורך זמן, חייב כסאות כאלו, ששינו את עולם העבודה המשרדית ללא היכר.

סגירת תפריט