אודותינו

קיסר ריהוט ארגונומי מובילה תעשייה של ריהוט משרדי ופתרונות ישיבה כבר למעלה מ-50 שנה. החברה המשפחתית נוסדה בשנות ה-60 על ידי אדי טל ז"ל, וכיום מנוהלת על ידי בנו – הוד טל. קיסר מתמחה בשיווק והתאמת פתרונות ישיבה מעוצבים וארגונומיים למשרדים מסחריים ולמשרדים ביתיים, והיא בעלת מוניטין וניסיון רב בתחום.

בשנים האחרונות מובילה החברה את שוק הארגונומיה המשרדית בארץ, ומייבאת כיסאות אורטופדיים מתכווננים, שולחנות מתכווננים חשמלית, מקלדות ועכברים ארגונומיים, הדומים, משטחים מיוחדים לעבודה בעמידה ואביזרים תומכים מחברות מובילות באירופה – כולם מיוצרים על פי סטנדרטים בינלאומיים ובהתאם לתקן האירופאי ותקני איכות מחמירים בתכנון, פיתוח וייצור. איכות הסביבה חשובה לנו, לכן המוצרים שלנו נבדקו ומוסמכים למחזור גבוה לרשותכם עומד אולם תצוגה ענק, אתר חדשני ועדכני המציג את מגוון המוצרים, וכן ייעוץ אישי ומקצועי המוענק לכם כחלק מאמנת השירות שלנו.

שמנו לנו למטרה לשלב בין עיצוב מתקדם בעבודה עם אדריכלים ומעצבי פנים, התאמה לצורכי הלקוח, שמירה ללא פשרות על כללי הארגונומיה, ושימוש במיטב חידושי הטכנולוגיה העולמית הקשורים במערכות ישיבה. כל המוצרים שלנו נמכרים רק לאחר בדיקה מקיפה של הצוות המקצועי, וכל מוצר שנבחר נועד לסייע לגוף להישאר במצבו הטבעי על מנת להתגבר על סכנות הישיבה הממושכת.

בימי פוסט קורונה, כשרבים מהעובדים עברו לעבודה היברידית, ישנה חשיבות עצומה להתאים את סביבת העבודה גם במשרד וגם בבית עם ריהוט משרדי פונקציונלי, ארגונומי ואיכותי.

צוות הייעוץ של קיסר ישמח להעניק לכם הדרכה מקצועית,
ומזמין אתכם ואתכן להתאמה אישית ארגונומית באולם התצוגה בפתח תקווה.

מנכ״ל של KEISAR

הוד טל - מנכ"ל

הוד טל גדל וצמח עם רהיטי קיסר עוד מילדות. בשנות ה-60, כשאביו אדי טל ז"ל הקים את החברה, ייצרה קיסר ריהוט משרדי וכנער הוא עבד בחופשות ברפדיה ועזר בהרכבת הרהיטים. בניהולו של הוד טל, חברת רהיטי קיסר הפכה למובילה בתחום הריהוט והאבזור הארגונומי למשרדים ביתיים ומסחריים, וצוות החברה מקפיד לייבא את מיטב המוצרים של מותגים אירופאיים ידועים.
054-9274007
hod@ergonomicoffice.co.il

סל קניות שלי
חנות
0 items סל קניות

מחירון משלוחים:

משלוח לכל חלקי הארץ 
ימי אספקה: עד 14 ימי עסקים


דרומה מב"ש, צפונה מעכו, מזרח ירושלים, ויישובים מעבר לקו הירוק – עד 21 ימי אספקה. 

הובלה והרכבה כיסאות ומגירות 150 ₪
הובלה והרכבה שולחנות  300 ₪

  • איסוף עצמי: רח' המרץ 6 פתח תקווה 
  • שעות פעילות: ימים א'-ה: 9.00 עד 17.00 , ימי ו'  9.00-13.00
  • בניין ללא מעלית- מקומה שלישית תוספת של 50 ש"ח עבור כל קומה ישירות למוביל. 
  • שירותי מנוף ע"ח הלקוח יש ליידע במסגרת התיאום אל מול הלקוח במעמד תיאום האספקה 
  • בשימוש במנוף אחריות הלקוח לדאוג לכך

הובלה והרכבה שולחנות מיוחדים  450 ₪:

שולחן 3 מנועים / שולחן 4 מנועים / שולחן עם שלוחה up2 / שולחן עם שלוחה up1 / שולחן HD / שולחן מלגה / שולחן ולנסיה / שולחן מקס עם שלוחה / שולחן מקס פלוס עם שלוחה / שולחן דאבל

דילוג לתוכן