כסא שולחן משרדי ארגונומי

איך לבחור כיסא ארגונומי ושולחן מתכוונן שישדרגו את חוויית העבודה שלכם

בעידן שבו אנו מבינים יותר מתמיד על חשיבות הבריאות והנוחות במהלך ימי העבודה ובעקבות השינויים שקרו במהלך השנים האחרונות בהן עבור רבים מאיתנו, הבית התפתח לחלל רב תכליתי, הכולל תפקידים של משרד, חדר כושר, מרכז לימודים ואזור בילוי, בחירת כיסא ארגונומי הינה קריטית לחוויית העבודה היומיומית שלנו. בזמן שאנו מתמודדים עם עיצוב חלל עבודה ביתי, ריהוט ארגונומי מתאים יכול לשדרג את היעילות והנוחות שלכם, וליצור סביבת עבודה שתשפר את איכות החיים שלכם.

איך ליצור את המשרד הביתי המושלם? לקיסר יש את הפיתרון הארגונומי הטוב ביותר כדי לשפר את הפרודוקטיביות שלכם ולשמור על סביבה אלגנטית ונעימה למראה.

בואו נתחיל לחקור את החשיבות הארגונומית בסביבת העבודה שלכם ונציע טיפים לבחירת השולחן והכיסא הנכון. בנוסף, נשתף רעיונות ליצירת משרד ביתי אסתטי המשלב סגנון ופונקציונליות.

התכוננו להפוך את סביבת העבודה שלכם למקלט של פרודוקטיביות והשראה.

כסא משרד ארגונומי אורטופדי

החשיבות של משרד ביתי
חשוב לשקול לפני הקמת משרד ביתי את המיקום. קיום חלל ייעודי בבית שלכם אך ורק לעבודה יכול לעשות הבדל גדול ביכולת שלכם להישאר ממוקד ולבצע דברים. סביבת עבודה נפרדת תסייע לכם לשמור על איזון בריא בין עבודה לחיים ולמנוע מהסחות דעת להפריע לפרודוקטיביות שלכם.

בנוסף להפרדה פיזית, משרד ביתי מאפשר לכם להתאים אישית את סביבת העבודה שלכם כך שתתאים לצרכים הספציפיים שלכם. אתם יכול לבחור שולחן וכיסא המעוצבים בצורה ארגונומית כדי לתמוך ביציבה שלכם ולמנוע אי נוחות או מאמץ. אתם יכול גם לארגן את המשרד שלכם בצורה שתמקסם את היעילות ומצמצם את הסחות הדעת. סביבת עבודה מסודרת ונטולת עומס יכולה לקדם תחושת רוגע ולעזור לכם להישאר ממוקד במשימות שלכם.

יתר על כן, משרד ביתי מאפשר לכם ליצור סביבת עבודה המשקפת את הסגנון וההעדפות האישיות שלכם. אתם יכול לקשט את המשרד שלכם עם פריטים שנותנים לכם השראה ומניעים אותכם, החל מיצירות אמנות, צמחים וציטוטים משמעותיים. התאמה אישית של סביבת העבודה שלכם יכולה להפוך אותו למושך ומהנה יותר, דבר היכול לשפר את מצב הרוח והפרודוקטיביות שלכם.

 

ארגונומיה והשפעתה על הפרודוקטיביות
סביבת עבודה שתוכננה תוך מחשבה על ארגונומיה יכולה לשפר מאוד את הנוחות והפרודוקטיביות שלכם. כאשר מערך המשרד שלכם תומך ביציבה ובתנועות הטבעיות של הגוף שלכם, זה יפחית את העומס על השרירים והמפרקים שלכם, על מנת לעזור לכם להישאר בנוחות וללא כאבים לאורך כל היום.

היבט חשוב של הסביבה הארגונומית הוא כיסא מתכוונן. כיסא שניתן לכוונן כך שיתאים לגובה ולמבנה הגוף שלכם יספק תמיכה טובה לגב, לצוואר ולרגליים. זה ימנע אי נוחות ובעיות שרירים ושלד שיכולות לנבוע מישיבה למשך פרקי זמן ארוכים. כיסא עם תמיכה במותניים ובגב התחתון יסייע בשמירה על העיקול הטבעי של הגב התחתון ולאפשר כמובן יציבה טובה.

בנוסף לכיסא ושולחן מתכוונן, שיקולים ארגונומיים נוספים כוללים תאורה נכונה, מקום מתאים לתנועה ומיקום צג המחשב שלכם. על ידי יצירת סביבת עבודה ארגונומית, אתם יכולים לשפר את הנוחות שלכם ולהפחית את הסיכון לפציעות הקשורות לעבודה, בסופו של דבר לשפר את הפרודוקטיביות ואת הרווחה הכללית שלכם.

 

המלצות מובילות על כיסא שולחן ארגונומי

אתם בוודאי מחפשים את כיסא השולחן הארגונומי הטוב ביותר עבור המשרד הביתי שלכם? זה הזמן להפסיק לחפש! יש לנו כמה המלצות מובילות עבורכם. 

שימו לב לכיסא המשרדי הארגונומי Ergohuman Pro של Comfort. הכיסא נועד לספק נוחות ותמיכה מייטבית, יעזור לכם לשמור על יציבה טובה ולהפחית את הסיכון לכאבי גב.

שימו לב לכיסא הארגונומי MOON של SITPLUS בעל עיצוב מעוגל מתוחכם ומודרני המתאים לבית, חדר השינה ולמשרד עם תמיכת מותני מתכווננת וגובה. כיסא MOON מציע תמיכה והתאמות גובה הניתנות להתאמה אישית, מה שמבטיח שתוכלו למצוא את ההתאמה המושלמת לגופכם.

לבסוף, אל תפספסו את הכיסא המשרדי הארגונומי Clover של SITPLUS. הכיסא המתכוונן Clover תוכנן במיוחד כדי לתת מענה למגוון הצרכים האורטופדים שלכם, לשפר יציבה טובה ולהפחית את העומס על הגב והצוואר. 

שדרגו עוד היום את מערך המשרד הביתי שלכם עם אחת מהאפשרויות הנהדרות האלה והגוף שלכם יודה לכם!

 

כסא משרדי / תלמיד ארגונומי Elbit של SITPLUS

כסא משרד ארגונומי אורטופדי

אתם תעופו על הכיסא הזה! כיסא המשרד הארגונומי Elbit, על הנוחות והתמיכה שלו. כסא זה עוצב תוך מחשבה על הצרכים שלכם, ויספק לכם שילוב מושלם של נוחות ופונקציונליות.

גובה המושב המתכוונן, משענת הראש ומשענת הגב מאפשרים לכם להתאים אישית את הכיסא כך שיתאים לגופכם בצורה מושלמת, כדי להבטיח שתהיו מסוגלים לעבוד בנוחות מירבית. משענת הגב התחתון מספקת תמיכה נוספת לגב, ועוזרות להקל על כל אי נוחות או כאב שעלולים לנבוע מישיבה ממושכת.

כרית המושב העשויה ויסקו איכותי מוסיפה רמה נוספת של נוחות, מה שמקל על הירכיים בישיבה מפנקת של שעות על גבי שעות. משענות היד המתכווננות בחופשיות בתלת מימד מאפשרות לכם למצוא את המיקום המושלם לזרועותיכם, ומבטיחות שהן נתמכות ונחות לאורך כל הפעילות מול המחשב.

כסא משרדי ארגונומי Mirus Pro
אם אתם מחפשים המלצה על כיסא ארגונומי מוביל, הכיסא המשרדי הארגונומי של Comfort הוא בחירה מצוינת. כיסא זה מציע מגוון תכונות מתכווננות המספקות תמיכה ונוחות מיטבית לאורך כל יום העבודה שלכם.

משענת הגב המתכווננת מבטיחה יישור תקין של עמוד השדרה, בעוד העיצוב הארגונומי בצורת מפל מקדם תנוחת ישיבה בריאה. הכיסא כולל גם משענת ראש מתכווננת כדי למנוע את הטיית ראשך קדימה, ומושב רשת רחב במיוחד המפחית לחץ על אזור האגן והירכיים.

חומר הרשת הנושם מאפשר זרימת אוויר ומונע הצטברות זיעה, מה שמבטיח את הנוחות שלכם גם במהלך שעות ארוכות של ישיבה. הכסא מתכוונן במלואו, עם אפשרויות לכוונון משענת הראש, נעילת נדנוד והטיה, גובה כיסא וגב ואפילו משענות יד מתקפלות.

עם קיבולת משקל של 160 ק"ג ובנייה יציבה, כיסא זה בנוי להחזיק מעמד. מגיע עם 5 שנות אחריות, מה שמספק לך שקט נפשי.

 

בחירת שולחן עבודה ארגונומי נכון
כדי להבטיח נוחות ופרודוקטיביות מיטביים במשרד הביתי שלכם, חשוב למצוא שולחן עבודה ארגונומי המתאים לצרכים ולהעדפות שלכם. בעת בחירת השולחן הארגונומי הנכון, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון.

ראשית, חשבו על  הרוחב. זה אמור לספק מספיק מקום למחשב או למחשב הנייד שלכם, כמו גם לכל הציוד או החומרים בהם אתם משתמשים באופן קבוע. בנוסף, על השולחן להיות אפשרויות גובה מתכווננות, המאפשרות לכם למצוא את המיקום הנוח ביותר עבור פרקי הידיים והזרועות שלכם. זה חיוני במניעת עומס ועייפות במהלך שעות עבודה ארוכות.

תכונה נוספת שאתם צריכים לשים לב היא אחסון. שולחן עבודה עם מגירות או מדפים מובנים יסייע לכם לשמור על סביבת העבודה שלכם מסודרת וללא עומס, וליצור סביבת עבודה ממוקדת ויעילה יותר. בנוסף, הקפידו על החומרים מהם עשוי השולחן. בקיסר תוכלו למצוא את הפלטות של חברת EGGER יצרנית הפרקטים המובילה בעולם, משטח עבודה יציב ועמיד חיוני כדי לתמוך בציוד שלכם ויבטיח אריכות ימים. 

לבסוף, אל תשכחו לקחת בחשבון את האסתטיקה הכללית של השולחן. בחרו סגנון וצבע שמתיישרים עם טעמכם האישי ומשלימים את העיצוב הכולל של המשרד הביתי שלכם. על ידי בחירת שולחן עבודה המשלב פונקציונליות, נוחות ומשיכה ויזואלית, אתם יכולים ליצור סביבת עבודה המעוררת השראה לפרודוקטיביות שתעזור לכם להישאר ממוקדים לאורך כל היום.

תכונות שצריך לחפש בשולחן עבודה ארגונומי
לקבלת שולחן עבודה ארגונומי אופטימלי, חפשו שולחן עם אפשרויות גובה מתכווננות ושטח אחסון בשפע. שולחן כתיבה מתכוונן לגובה מאפשר לכם להתאים אישית את גובה סביבת העבודה שלכם. זה חשוב במיוחד אם אתם מבלים שעות ארוכות בישיבה ליד השולחן שלכם, מכיוון שזה יכול לעזור למנוע עומס על הצוואר, הכתפיים והגב שלכם. חפשו שולחן עבודה המציע אפשרויות גובה מרובות, כך שתוכלו לעבור בקלות בין מצבי ישיבה לעמידה לאורך כל היום.

בנוסף לאפשרויות גובה מתכווננות, שטח אחסון רב הוא תכונה חשובה נוספת שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת שולחן עבודה ארגונומי.

 שולחן מתכוונן

סביבת עבודה נטולת עומס יכולה לעזור לשפר את הפרודוקטיביות והמיקוד שלכם.
חפשו שולחן עבודה עם תאי אחסון מובנים, כגון מגירות או מדפים, שבו תוכל ל
שמור את הציוד המשרדי שלכם, מסמכים וחפצים חיוניים אחרים בהישג יד.
זה יעזור לכם להישאר מאורגנים ולמזער את הצורך במתיחות אברי הגוף ובכך להפחית את הסיכון למאמץ או פציעה.

אפשרויות השולחן הארגונומיות הטובות ביותר  עבור משרדים ביתיים מחפשים את אפשרויות השולחן הארגונומיות הטובות ביותר עבור המשרד הביתי שלכם?שולחן ארגונומי

 שולחן מדגם דו-שולחן עבודה דו קומתי יהיה התשובה בשבילכם, שולחן עבודה מרווח בגודל 185 ס"מ ומושלם לכל צורכי העבודה שלכם.

 

עבור סטודנטים גיימרים או כותבים ואנשי אאודיו, שולחן הכתיבה ברוחב 185 ס"מ ובעומק של 70 ס"מ מציע עיצוב אלגנטי ופונקציונלי.

לבסוף, אם אתם מעדיף שולחן עמידה, יהיה מצוין לשקול את השולחן העומד החשמלי THEA עם מגירה נוחה לאחסון מקלדת או ניירת. 

שולחן עמידה דו קומתי

מחפשים את אפשרויות השולחן הארגונומיות הטובות ביותר עבור המשרד הביתי שלכם? שולחן מדגם דו-שולחן עבודה דו קומתי יהיה התשובה בשבילכם, שולחן עבודה מרווח בגודל 185 ס"מ ומושלם לכל צורכי העבודה שלכם.

שולחן פנאומטי מיני עם גלגלים

1,290
סל קניות שלי
חנות
0 items סל קניות

מחירון משלוחים:

משלוח לכל חלקי הארץ 
ימי אספקה: עד 14 ימי עסקים


דרומה מב"ש, צפונה מעכו, מזרח ירושלים, ויישובים מעבר לקו הירוק – עד 21 ימי אספקה. 

הובלה והרכבה כיסאות ומגירות 150 ₪
הובלה והרכבה שולחנות  300 ₪

  • איסוף עצמי: רח' המרץ 6 פתח תקווה 
  • שעות פעילות: ימים א'-ה: 9.00 עד 17.00 , ימי ו'  9.00-13.00
  • בניין ללא מעלית- מקומה שלישית תוספת של 50 ש"ח עבור כל קומה ישירות למוביל. 
  • שירותי מנוף ע"ח הלקוח יש ליידע במסגרת התיאום אל מול הלקוח במעמד תיאום האספקה 
  • בשימוש במנוף אחריות הלקוח לדאוג לכך

הובלה והרכבה שולחנות מיוחדים  450 ₪:

שולחן 3 מנועים / שולחן 4 מנועים / שולחן עם שלוחה up2 / שולחן עם שלוחה up1 / שולחן HD / שולחן מלגה / שולחן ולנסיה / שולחן מקס עם שלוחה / שולחן מקס פלוס עם שלוחה / שולחן דאבל

דילוג לתוכן