ריהוט ארגונומי לאדריכלים ולמעצבים

אדריכלים ומעצבים עוברים לארגונומי

זה התחיל מחיבור אישי של כמה משוגעים לדבר, והפך במהירות לטרנד עולמי: יותר ויותר אדריכלים ומעצבים מעדיפים לשלב ריהוט ארגונומי בתכנון ועיצוב משרדים וחללי עבודה. הריהוט הארגונומי מאפשר להם להעניק ללקוחותיהם סביבת עבודה בריאה, נוחה, דינמית, עכשווית, מקצועית ובטוחה ותוך כך גם מייעלת את תפוקתם ושביעות רצונם של העובדים.

בין אם מדובר במשרדי בוטיק קטנים או בקומפלקסים ענקיים של חברות הייטק מובילות, החשיבות של סביבת עבודה דינמית ובריאה הולכת ותופסת יותר ויותר מקום בשיקולי התכנון והעיצוב של אדריכלים ומעצבים.

עובדים המבלים שעות רבות ביום בעבודה מול מחשב נוטים לפתח בעיות בריאות לא פשוטות ומכאן נולד הצורך להקל עליהם הן ברמה הפיסיולוגית והן ברמת הנוחות והעיצוב של סביבת העבודה שלהם.

קפיצת המדרגה הגדולה שעשה שוק הריהוט הארגונומי בשנים האחרונות, בעיקר מאז הקורונה, מאפשרת לאדריכלים ומעצבים לתת מענה מושלם ליצירת סביבת עבודה יעילה ובריאה מבלי להתפשר על העיצוב, הסגנון והסטייל.

אחת החברות המובילות את תחום העיצוב הארגונומי בישראל היא חברת "קיסר ריהוט משרדי ארגונומי" המייבאת ומשווקת כבר למעלה מ-50 שנה מותגי ריהוט משרדי מהמובילים בעולם.

מסביר הוד טל, מנכ"ל החברה והאיש שמזוהה כבר שנים כגורו של עולם הריהוט הארגונומי בישראל: "כמי שמחוברים היטב לתחום התכנון והעיצוב של משרדים וחללי עבודה, זיהינו את הדרישה הגוברת מאדריכלים ומעצבים לקבל מענה הוליסטי מקיף לכל מה שקשור לצד הארגונומי של עבודתם.

כדי לתת מענה הולם לדרישה זו, הקמנו לאחרונה מחלקה מיוחדת הנותנת לכל אדריכל או מעצב מענה אישי, מקצועי ומשתלם שמאפשר לו לתת ללקוחותיו פתרונות מקצועיים ומקיפים בתחום העיצוב הארגונומי של משרדים וחללי העבודה. אני, באופן אישי, נפגש עם האדריכל או המעצב ויחד אנחנו עוברים על כל הדרישות של הלקוח, הנתונים בשטח, הקונצפט העיצובי, התקציב, לוחות הזמנים ונתונים רבים נוספים.

אנו מעמידים לרשות האדריכל או המעצב את כל הניסיון רב השנים שלנו וכמובן את המותגים המובילים בעולם בתחום הריהוט הארגונומי. היתרון הגדול שלנו הוא האפשרות לרכז במקום אחד כל כך הרבה ניסיון וכל כך הרבה מותגים במגוון עצום של תחומים המאפשרים לתכנן וליצור סביבת עבודה ארגונומית מבלי לוותר על העיצוב, הסגנון, המגע האישי של המעצב או האדריכל וכמובן מבלי להתפשר על הפרטים הקטנים כמו המירקם, הצבע, החומר, הריפוד, הגימור, הגודל – הכל ברמה של CUSTOM-MADE, משהו שלא ניתן לקבל בשום מקום אחר בישראל."

בקיסר ניתן לעצב חללי עבודה ענקיים או קטנים, בין אם מדובר בעמדות עבודה אישיות או בנצי'ם בחלל משותף, ולבחור שולחן ישיבות, עמדת המתנה, מחיצות אקוסטיות, מחיצות הפרדה, צמחייה, קופסאות אחסון מרופדות על גלגלים, יחידות אקוסטיות לקיר, פופים לישיבה או שכיבה ועוד.

מכאן ניתן לעבור כמובן לעיצוב עמדות העבודה האישיות ולבחור מתוך מגוון עצום של שולחנות עבודה מתכווננים, מושבים אורטופדיים בריאותיים, פתרונות חשמל ותאורה, משטחי עמידה, הדום רגליים, זרועות למסכים ועד לרמה של בחירת עכברים ארגונומיים אישיים.

אחד היתרונות הגדולים של מחלקת האדריכלים והמעצבים של קיסר היא שלא חייבים לוותר על הסטייל והטאץ' האישי של כל אדריכל או מעצב: המחלקה מציעה מותגים בינלאומיים מובילים המאפשרים בחירה עיצובית אישית של צבעים, מרקמים, מידות מיוחדות ושילובים מיוחדים לפי הזמנה אישית גם אם מדובר בפריטים בודדים – דבר שלא ניתן לקבל בשום מקום אחר בישראל.

המחלקה החדשה לאדריכלים ומעצבים ממוקמת בלאונג' מיוחד ומפנק המשקיף על אולם התצוגה הגדול והמרשים של רהיטי קיסר והחברה מזמינה אדריכלים ומעצבים לקבוע פגישה אישית עם הוד בטלפון 054-9274007.

 

סל קניות שלי
חנות
0 items סל קניות
דילוג לתוכן