כסא משרדי ארגונומי אורטופדי עיצוב

איך להתאים כיסא משרדי ארגונומי לעיצוב הפנים של הבית?

כן, הקורונה שינתה לחלוטין את המושג "הולכים לעבודה". פעם זה היה ברור: אתם יוצאים בבוקר מהבית, נכנסים לרכב / עולים לרכבת / רוכבים על אופניים או קורקינט חשמלי, מגיעים למשרד ונמצאים בו רוב שעות היום. ובמשרד, כמו בכל משרד, יש לכם את עמדת העבודה שלכם עם הכיסא המשרדי, המחשב והמסך שלכם ואף פעם לא השקעתם יותר מידי מחשבה על עיצוב וצבע הכיסא שלכם… בצדק.

אבל מאז הקורונה, בטח גם אתם, כמו עשרות אלפי ישראלים אחרים, עברתם לעבוד מהבית. לא משנה אם זה יום בשבוע או יומיים, או שבכלל אתם כבר עובדים כמעט רק מהבית, דבר אחד בטוח: אי אפשר לעבוד יום שלם עם הלפטופ על שולחן האוכל במטבח ובטח כבר ארגנתם לכם איזו פינת עבודה שהפכה להיות "המשרד הביתי".

לא נרחיב כאן יותר מידי על "מחלת הישבנות", אבל אתם בטח יודעים שיש מחיר בריאותי כבד לישיבה ממושכת ורציפה מול מחשב ושהדרך היחידה לשמור על הבריאות שלכם היא לדאוג לעמדת עבודה ארגונומית שתחסוך מכם את נזקי הישיבה הממושכת.

שולחן וכסא ארגונומיים לשמירה על בריאות הגב

עמדת עבודה ארגונומית טובה כוללת בראש וראשונה שולחן ארגונומי מתכוונן שמאפשר מעבר מהיר מעבודה בישיבה לעבודה בעמידה וכיסא ארגונומי אורטופדי שיעניק לכם ישיבה נוחה ובריאותית למשך שעות רבות בזכות תנוחת ישיבה מותאמת אישית, כזו שמאפשרת להפחית את הלחץ מהגב, השכמות, הצוואר, הכתפיים והזרועות.

בכתבה זו נעסוק דווקא בהיבט פחות מדובר, אבל כזה שמתברר אט אט כמה הוא משמעותי ל"שלום בית": איך אתם מכניסים לחלל הביתי כיסא משרדי ארגונומי בריאותי אורטופדי מתקדם ומקצועי מבלי שהוא ייראה כמו נטע זר שהופיע בבית בניגוד להרמוניה העיצובית שהייתה בו עד עכשיו?

ואל תקלו ראש בעניין הזה. בטוח שהשקעתם הרבה כדי שהבית שלכם ייראה נעים והרמוני, עם קו עיצובי נכון ואוירה נעימה ופתאום אתם נאלצים להכניס לחלל המושלם הזה "כיסא משרדי" מקצועי, שכנראה כולל משענת לגב ולראש, ידיות הפעלה ואולי גם הדום לרגליים ועוד אי אלו פיצ'רים בריאותיים מתקדמים לעבודה ממושכת מול מחשב. אז לפני שאתם הורסים את עיצוב הפנים או גורמים למשבר מול בן/בת הזוג שלכם, כדאי שתדעו שיש פתרון שמשלב בין שני העולמות -הבריאותי והעיצובי.

ריהוט אורטופדי ארגונומי מעוצב, גם לבית

מסביר טל הוד, מנכ"ל "קיסר ריהוט משרדי ארגונומי" ומי שנחשב לגורו של תחום הריהוט הארגונומי בישראל: "החברות המובילות בעולם בתחום הריהוט הארגונומי, הבינו בשנים האחרונות שלא מספיק להתמקד בצדדים הבריאותיים של הכיסאות האורטופדיים אלא הן חייבות לתת מענה גם להיבט העיצובי.
אחת הדוגמאות הטובות לכך היא חברת COMFORT מאנגליה, שמייצרת כיסאות ארגונומיים במגוון רחב של עיצובים, על מנת לאפשר לכל אחד להתאים את המושב האורטופדי שלו לעיצוב החלל הביתי.
לבד מהתכונות הארגונומיות הבריאותיות של כל כיסא – אלו שמאפשרות התאמה אישית לכל מבנה גוף ומעניקות תמיכה אורטופדית מלאה – ניתן כיום להתאים כמעט כל מושב לדרישות העיצוביות הספציפיות של החלל הביתי בו הוא ימוקם: צבע, גוון, מרקם, סוג הריפוד (בד, עור, רשת), קונספט עיצובי (6 סדרות שונות) גימור (אלומיניום, עץ) גודל (גובה, רוחב), רפידות הזרוע, מסגרת הכיסא ועוד.

ריפודי רשת

ריפודי בד

ריפודי עור

ולא מדובר רק בהזמנות של חברות ענק שמזמינות כמות גדולה של כסאות בדרישה עיצובית מיוחדת.
אתם רוצים להזמין לעמדת העבודה הביתית שלכם כיסא אחד בלבד ושיהיה בצבע ורוד עם מסגרת לבנה? אין בעיה!
הכי יתאים למשרד הביתי שלכם כיסא רחב מאוד עם הדום לרגליים בצבע ירוק בקבוק וגימורי עץ כפרי? תקבלו!

באולם התצוגה של רהיטי קיסר תוכלו לבחור בכל אחת מסדרות העיצוב של חברת קומפורט האנגלית ולקבוע בעצמכם עת העיצוב הפרטי של המושב הארגונומי במשרד הביתי שלכם.
וזה עוד לא הכל: קיסר מייבאת ומשווקת כסאות אורטופדיים מקצועיים של חברות בינלאומיות נוספות כמו: Sitplus, Backapp, Score, Varier,Posture Balance ועוד.

ואם כבר אתם בעניין של עיצוב משרד ביתי, כדאי שתדעו שבאתר של קיסר קיים "קונפיגרטור" חדשני שמאפשר לקבל בלחיצת כפתור את כל מה שאתם צריכים כדי לארגן עמדת עבודה ארגונומית שתתאים לכם כמו כפפה ליד. ה"קונפיגורטור" מאפשר לכם, חוץ מבחירת הכיסא, לבחור גם שולחן עבודה ארגונומי בעיצוב אישי (סוג, צבע, רגליים, פלטה) ולהוסיף אביזרים מומלצים כמו זרועות למסכים, תאורה, עכברים ומקלדות ארגונומיות, משטחי עבודה, הדום רגליים, אבזרי חשמל, משענות זרוע דינמיות ועוד."

אז אם אתם עובדים מהבית זכרו: זה שאתם לא מתפשרים על הבריאות שלכם, לא אומר שאתם צריכים להתפשר על העיצוב. עם קיסר אתם יכולים ליהנות משני העולמות.

סל קניות שלי
חנות
0 items סל קניות
דילוג לתוכן