כסאות המשרד הארגונומיים מהדור החדש שיגרמו לכם ליפול מהכסא

אתם יושבים טוב? כי הכתבה הזו, על כיסאות המחשב של 2023, יכולה לגרום לכם ליפול מהכיסא (הישן) שלכם…

זה נשמע דמיוני, אבל כסאות המשרד הארגונומיים מהדור החדש של המותג קומפורט, מציגים טכנולוגיות עילית בלתי נתפסות שפותחו במיוחד כדי לאפשר לכם לשבת שעות רבות ביום מול מחשב מבלי לפגוע בבריאותכם.
טכנולוגיות אלו אפשרו להציג כיסאות עם פיצ'רים שעד לפני שנה היו בגדר הדמיון בלבד: ממברנת רשת שמשנה את עצמה בהתאם למבנה האנטומי האישי, פרופיל גב אורטופדי שעוקב אחר תנועות עמוד השדרה, משענות יד מעולם הגיימינג עם זווית נטייה משתנות ו
חיישנים מובנים לניטור היציבה בזמן אמת.
קבלו את העידן החדש של ישיבה ארגונומית בריאה.

בעידן המודרני הממוחשב, וביחוד לאחרונה כשרבים מאיתנו עובדים מהמשרד הביתי, אנחנו מגיעים אפילו ל-15 שעות ישיבה ביום… ויש לכך מחיר בריאותי כבד! הגוף שלנו לא נועד לישיבה אלא בעיקר לעמידה, הליכה וריצה. ישיבה ממושכת גורמת לירידה ביציבות המטבולית ומהווה גורם הקשור להשמנת יתר, סוכרת, מחלות לב, יתר לחץ דם, כולסטרול גבוה, בעיות שריר-שלד, כאבי גב תחתון ועוד.

אבל אין ברירה ואנחנו חייבים לשבת לעבוד, אז אם כבר יושבים כדאי לשבת על כיסא עבודה שיהיה נוח ומותאם במיוחד ארגונומי ואורטופדי לישיבה. הכיסא בדרך כלל מתכוונן במגוון דרכים כדי להתאים לסוגי גוף ותנוחות ישיבה שונות.

כסאות ארגונומיים עשו דרך ארוכה מאז כניסתם לשוק לפני עשרות שנים. בימים הראשונים הם עוצבו במטרה להפחית אי נוחות וכאבים הקשורים לישיבה לאורך זמן. עם זאת, ככל שהטכנולוגיה התקדמה והבנתנו את גוף האדם השתפרה, כך גם העיצובים של כיסאות ארגונומיים השתפרו.

היום בשנת 2023, כיסאות ארגונומיים עברו מהפך משמעותי. דגמי קומפורט דור 2 מעוצבים תוך הבנה רבה יותר של גוף האדם והגורמים התורמים לאי נוחות וכאב בישיבה. החומרים המשמשים בכיסאות אלו השתפרו משמעותית, עם קצפים ובדים מתקדמים המעניקים תמיכה ונוחות טובים יותר.

ניתן לראות שלטכנולוגיה יש תפקיד משמעותי באבולוציה של כיסאות ארגונומיים. דגמי קומפורט דור 2 כוללים חיישנים מובנים וטכנולוגיה חכמה המנטרת בזמן אמת את היציבה של המשתמש ומספקת משוב שיאפשר לו לשבת בצורה נוחה וארגונומית יותר.

כדי לעשות לכם סדר פירטנו עבורכם את החדשות הטובות בכל אחד מחלקי הכיסא של הסדרה החדשה:

 

המושב ומשענת הגב

ממברנת הרשת החדשה מחולקת ל 10 אזורים בגב ובמושב הכיסא הארגונומי, הנבדלים זה מזה בדרגת האלסטיות.

בהתאם למבנה האנטומי של אדם ובהתאם לאזור עליו יופעל לחץ במהלך הישיבה, הרשת תתנהג באופן שונה הן במצב סטטי והן בעת שינוי תנוחת הישיבה.

השימוש בטכנולוגיית "10 אזורים" מתאפשרת הודות לשימוש בפולימר היי-טק חדש, הן עבור מסגרת הגב והמושב והן עבור כל מסגרת הכיסא שעשויה מחומר פולימרי חדשני המבטיח יציבות מרבית של המבנה כולו.

המאפיינים הטכניים יוצאי דופן של הרשת כוללים העברת חום מוגברת, חלוקת עומס אחידה, חוזק ועמידות בפני מתיחה ושחיקה במהלך פעולה ארוכת טווח.

פרופיל הגב האורטופדי עוקב במדויק אחר צורת עמוד השדרה החזי והמותני והמבנה שלו מחולק לשני חלקים: החלק העליון נועד לתמוך בעמוד השדרה החזי, והחלק התחתון (רולר), מותאם לתנועות הגב התחתון במהלך הישיבה ומעניק תמיכה דינאמית גם לכל אזור המותן.

המבנה האורתופדי הכפול וההרכבה הגמישה יותר של הרולר מאפשרים להסתגל טוב יותר לשינוי בצורת עמוד השדרה המותני בעת הטיית הגוף והוא כולל גם אופציית הגדרה לקשיחות של תמיכת המותן.

 

משענת הראש

בדגמי קומפורט דור 2 הוגדל רדיוס הסיבוב של משענת הראש ל-55 מעלות, וטווח התאמת הגובה עלה ל- 8 ס"מ.

התוצאה: מהיום קל הרבה יותר להתאים את הגובה או את זווית ההטיה של משענת הראש כלפי מעלה, מטה או לצדדים.

אגב, בסיס משענת הראש הטלסקופי בדגם ERGOHUMAN 2 החדש, מחוזק עם בסיס גב כפול ועשוי מסגסוגת אלומיניום מונוליטית. חזק. יפה. אלגנטי.

 

משענות היד

משענות היד החדשות D5 מתכווננות ללא כפתורים באמצעות עם מנגנון ראצ'ט שקט. עיצובן של המשענות הפך קומפקטי יותר והן נהנות מרפידות כפולות לתמיכה נוחה יותר של המרפקים גם כאשר אתם אוחזים מכשירים ניידים.

עיצוב משענות היד החדשות שאב את השראתו מכיסאות המשחקים של סדרת MARS, כאשר הרפידה מחולקת לשני חלקים ומסוגלת לשנות את זווית הנטייה ביחס לזווית הפתיחה במרפקים ובכך ליהנות מתמיכה מלאה של האמות.

 

העיצוב

גם מבחינת העיצוב, כסאות המחשב הארגונומיים של הדור החדש הם אלגנטיים ומסוגננים הרבה יותר מבעבר. בתפיסת העולם של המותג קומפורט, האסתטיקה חשובה לא פחות מהפונקציונליות כי הכיסאות נועדו להשתלב באופן הרמוני הן בחללי עבודה המודרניים והן בפינת העבודה במשרד הביתי.

 

לסיכום

כיסא ארגונומי איכותי הוא חובה לכל מי שמבלה פרקי זמן ארוכים בישיבה מול שולחן עבודה או מול מחשב. מכיוון שלכל אחד או אחת יש נתונים שונים, טעם שונה ודרישות אישיות אחרות, מומלץ תמיד להתייעץ עם איש מקצוע המתמחה בתחום הארגונומיה כדי להתאים לו או לה את הכיסא המדויק והמתאים ביותר.
השקעה בכיסא ארגונומי איכותי נועדה להפחית את הסיכון לנזקים בריאותיים ולקדם יציבה טובה, נוחות מרבית, פרודוקטיביות ורווחה.

סל קניות שלי
חנות
0 items סל קניות
דילוג לתוכן