ריהוט ארגונומי למשרד ביתי

המשרד הביתי: כך תארגנו משרד מעוצב ונוח בהתאם למודל ההיברידי שלא מתכנן לעזוב אותנו בקרוב

גם אם אתם עצמאים או שכירים, עובדים רק מהבית או באופן היברידי, עורכים פגישות או חולקים משרד עם בן/בת הזוג – המשרד הביתי יכול להיות נוח, מעוצב, יעיל ומתאים בדיוק לצרכים שלכם. איך עושים את זה?

בשנה האחרונה מאות אלפי ישראלים הצטרפו למעגל העובדים מהבית, בגלל התפשטות הקורונה. המגיפה העולמית חייבה את כל מי שיכול לעבוד מרחוק והעבודה מהבית הפכה פתאום לסמל סטטוס חדש. בכל בית או דירה, בכל גודל ובכל סגנון, אפשר לארגן חדר עבודה או משרד ביתי מעוצב ונוח שיתאים לצרכים שלכם.

מומחי רהיטי קיסר המתמחה בריהוט ארגונומי למשרד, עוזרים לעצב משרד ביתי מוצלח שמאפשר לכם להתרכז בעבודה, לשבת או לעמוד (מומלץ לשלב בין השניים) ולעבוד בצורה נוחה ונכונה שלא תזיק לעמוד השדרה, לגב, לכתפיים, לצוואר ואפילו כזה שמעורר השראה, או רוגע, כשאתם מרימים את הראש מהמחשב.

מעצבים משרד בחלל המרכזי:

בבתים רבים פינת העבודה היא חלק מהחלל הציבורי, לעתים בגלל מחסור במקום, חשוב להבין איפה הבית נגמר ואיפה העבודה מתחילה, לכן העיצוב של פינת העבודה בתוך חלל ציבורי צריך לתמוך באיזון בין הבית והמשפחה, לבין העבודה והמשימות הרבות. מומלץ לעצב את פינת העבודה בפריטי ריהוט שמשלימים ובחומרים של החלל הציבורי, שתראה כמו המשך טבעי של החלל. ניתן כמובן גם לשקול ליצור מחיצה כלשהי בין פינת העבודה לבין חדרי המגורים.

חלל נפרד:

במידה וישנו חדר פנוי בבית/בדירה, הקדשת חלל נפרד וסגור למשרד הביתי יכולה לספק לכם שקט ופרטיות. הרעש של הילדים והאורחים בבית לא יפריעו לכם בעבודה ושיחות הטלפון והווידאו לא יפריעו לשאר דיירי הבית. בחלל נפרד ניתן לבחור בשולחן עבודה מתכוונן חשמלי שמותאם לעבודה בישיבה ובעמידה וכן לכיסא ארגונומי שיקל על הגב וידאג לבריאות שלכם, בזמן העבודה.

עבודה היברידית:

בבתים ודירות רבים שטח פינת העבודה קטן יחסית ויש לנצל אותו באופן מקסימלי. במקרים רבים הדיירים אינם עובדים באופן קבוע מהבית אלא זקוקים לפינת עבודה שבה יוכלו להשלים שעות עבודה, או לעבוד ימים בודדים מהבית, במקרה כזה ניתן לתכנן פינת עבודה קומפקטית או לבחור בפתרון מודולרי. במיוחד לצורך הזה תוכנן שולחן מתכוונן עם פלטה קטנה ברוחב 69 ס”מ ועומק 47 ס”מ. לשולחן מנגנון הרמה והורדה פנאומטי המאפשרות לכוון את הגובה הרצוי בקלות ובמהירות ולעבור מעבודה בישיבה לעבודה בעמידה ולהיפך. ומי שאין פינה קבועה יכול להיעזר במשטח המתכוונן של קיסר, משטח קומפקטי וקל לנשיאה ממקום למקום: פשוט מניחים על שולחן ובלחיצה קטנה מרימים או מורידים את המשטח בהתאם לגובה הרצוי לכם. כשהוא סגור הוא בגובה 4.5 ס”מ ויכול להתרומם עד לגובה 40.5 ס”מ. מידות המשטח הם 66 על 46 ס”מ.

חולקים משרד:

כששני בני הזוג עובדים מהבית – חלקית או באופן מלא – עמדת עבודה אחת לא תספיק להם, מתוכננת ומעוצבת ככל שתהיה. בחדר עבודה זוגי אפשר להשתמש בשולחן אחד גדול עם שתי עמדות עבודה או בשני שולחנות הניצבים זה לצד זה או זה מול זה, בהתאם למידות החלל. גם פה חשבו בקיסר על פתרון של מקום ומציעים את הכיסאות הארגונומיים האורטופדיים של SCORE , בעלי מידות קטנות במיוחד, הן בבסיס והן במושב. הכיסאות מעניקים הגנה על עמוד השידרה, מאפשרים להוריד את הלחץ בין החוליות, בעיקר לגב התחתון ומשפרים את יציבות פלג הגוף העליון. כיסא ארגונומי בעל גלגלים תורם לחיזוק שרירי הגב ומאפשר תנועה קלה במרחב כאילו היה חלק בלתי ניפרד מהגוף.

ויהי אור:

תאורה טובה חשובה מאוד במשרד: התאורה החסכונית והמומלצת היא כמובן תאורת יום החודרת מבעד לחלון. אם יש שמש ישירה, תמיד אפשר לתלות וילון בד או וילון ונציאני שיגנו עליכם בשעות הקשות. אם אין בחדר חלון, מומלץ על תאורה לד לבנה שאינה מעייפת את העיניים שכדאי להציב אותה מעל שולחן העבודה.

סל קניות שלי
חנות
0 items סל קניות
דילוג לתוכן