המשרד הקטן שלך – כל מה שצריך גם כשאין מקום בבית

המשרד הקטן שלך – כל מה שצריך גם כשאין מקום בבית

שנת הקורונה עשתה מהפך בהרגלי העבודה כשאילצה רבים מאיתנו לעבוד מהבית. עם הזמן התגלה שהעניין דווקא מאוד מתאים להרבה אנשים שסידרו לעצמם חדר עבודה פרטי עם שולחן מרווח והרבה אקססוריז שהפכו את חדר העבודה החדש לממלכה הפרטית שלהם.

אבל לא לכולם יש את הפריבילגיה להקצות חדר שלם או שטח נרחב בבית כדי למקם בו את שולחן העבודה. הייטקיסטים צעירים רבים גרים בדירות שכורות קטנות או חולקים את דירתם עם שותפים ואין סיכוי להכניס שולחן עבודה נוסף לדירה. גם בעלי משפחות כבר מזמן ארגנו את ביתם בצורה אופטימלית עם חדר לכל ילד ולא נשאר מקום פנוי לשולחן נוסף. אבל כמו תמיד – לכל צורך שעולה יש מי שמציע פתרון.

מסביר הוד טל, מנכ"ל חברת קיסר, יבואני ריהוט משרדי ארגונומי: "יש היום פתרונות מתקדמים שמאפשרים לעבוד מהבית גם כשאין מקום לשולחן עבודה גדול, ויותר מזה: רוב הפתרונות האלו גם תוכננו במטרה לאפשר מעבר קל ומהיר מעבודה בישיבה לעבודה בעמידה, כדי למנוע ככל האפשר את נזקי הישיבה הממושכת.

שולחן פנאומטי מיני

שולחן מתכוונן עם פלטה קטנה ברוחב 69 ס”מ ועומק 47 ס”מ. לשולחן מנגנון הרמה והורדה פנאומטי המאפשרות לכוון את הגובה הרצוי בקלות ובמהירות ולעבור מעבודה בישיבה לעבודה בעמידה ולהיפך. טווח הגבהים נע בין 67 ל- 110 ס”מ וניתן לבחור גם שולחן מיני עם גלגלי סיליקון ננעלים לשינוי מיקום מהיר וקל.

משטח הרמה למחשב נייד

הפתרון האידיאלי לכל מי שעובד עם לפטופ ורוצה לעבור מעבודה בישיבה לעבודה בעמידה ולהיפך אבל אין לו שולחן מתכוונן. המשטח המתכוונן הוא קומפקטי וקל לנשיאה ממקום למקום: פשוט מניחים על שולחן ובלחיצה קטנה מרימים או מורידים את המשטח בהתאם לגובה הרצוי לכם. כשהוא סגור הוא בגובה 4.5 ס”מ ויכול להתרומם עד לגובה 40.5 ס”מ. מידות המשטח הם 66 על 46 ס”מ.

מעמד מתרומם למחשב נייח

רוצים לעבור מעבודה בישיבה לעבודה בעמידה גם עם המחשב הנייח? אין בעיה. משטח ההרמה של חברת Glact, הוא פתרון מצוין למי שאינו רוצה להחליף את השולחן לשולחן מתכוונן ועדיין מעונין באפשרות לעבוד בגבהים משתנים. את המשטח מניחים על גבי שולחן רגיל ללא כל צורך בחיבורים. למשטח שני מפלסים: מפלס ראשון המיועד לשים את המקלדת והעכבר ומפלס עליון למסך וכל השאר. שתי בוכנות פנאומטיות יעלו ויורידו את המשטחים תוך שניות וללא מאמץ.

זרועות למסכים

על מנת להשאיר יותר מקום פנוי על השולחן הקטן או על משטח ההרמה, מומלץ להתקין זרוע למסך. את המסך יש למקם במרחק של מטר מכם כאשר החלק העליון של המסך נמצא בגובה העיניים. זו התנוחה הארגונומית המומלצת ביותר למניעת כאבי גב וצוואר. הזרוע מיועדת לשאת מסך בגודל 10 עד 30 אינטש, משקל עד 9 ק"ג והיא נצמדת לפלטה באמצעות מלחציים. ניתן גם לרכוש זרוע כפולה לשני מסכים.

כסאות ארגונומיים

ואיך אפשר בלי התייחסות לכיסא? אנחנו מבלים עליו שעות רבות וחייבים לוודא שהוא מעניק לנו את התמיכה הטובה ביותר כדי למנוע את נזקי "מחלת הישבנות".

הכיסאות הארגונומיים האורטופדיים של SCORE הם בעלי מידות קטנות במיוחד, הן בבסיס והן במושב, כדי להתאימם לעבודה באזורים מוגבלי מקום. הם מעניקים הגנה על עמוד השידרה, מאפשרים  להוריד את הלחץ בין החוליות, בעיקר לגב התחתון, ומשפרים את יציבות פלג הגוף העליון. כיסא ארגונומי בעל גלגלים תורם לחיזוק שרירי הגב ומאפשר תנועה קלה במרחב כאילו היה חלק בלתי ניפרד מהגוף. מומלץ ביותר!

סל קניות שלי
חנות
0 items סל קניות
דילוג לתוכן