שולחן עבודה איכותי לחדרים קטנים

זה הכי בייסיק: שולחנות עבודה לחללים קטנים באיכות גבוהה, מחיר אטרקטיבי ואספקה מיידית!

כשמדובר בשולחנות עבודה איכותיים למשרד הביתי או למשרדים קטנים, אתם לא חייבים להיכנס להשקעה גדולה במיוחד.
סדרת שולחנות העבודה "בייסיק" מבית היוצר שלSUNON , המפעל הגדול והמתקדם ביותר בעולם בתחום הריהוט, מעניקה פתרונות מושלמים לעבודה בחללים קטנים ונמכרת עכשיו במחירים חסרי תקדים החל מ 390 ₪ ובאספקה מיידית מהיום להיום!

איכות ללא פשרות מהחברה הגדולה בעולם
רובכם כנראה לא מכירים את השם SUNON, אבל מדובר בחברת הרהיטים הגדולה ביותר בסין ומכאן שהיא גם הגדולה ביותר בעולם! החברה הענקית מייצרת את רהיטי האיכות שלה כבר למעלה מ-30 שנה ומשווקת אותם לחברות מובילות בכל העולם, כולל לגדולות ביותר כמו גוגל, קוקה קולה, WeWork, עליבאבא, סימנס, Huawei, אופיס דיפו ועוד.

מפעלי הייצור הענקיים של החברה משתרעים על שטח השווה בגודלו להרצליה פיתוח והם מצוידים במיטב הטכנולוגיה המערבית. לחברה קווי יצור אוטומטיים מתקדמים ביותר הנשלטים ע"י רובוטים ללא מגע יד אדם עם מערכת בקרת איכות מוקפדת ביותר.
רק כדי להמחיש את רמת האיכות והסטנדרטים הגבוהים של SUNON , הנה כמה דוגמאות:
⦁ מערכות הניסור האוטומטיות והעיבוד הדיגיטלי בטכנולוגיית CNC, הן מתוצרת חברתHOMAG הגרמנית, המשיגות דיוק של עשירית המילימטר!
⦁ מערכות כיפוף חלקי הפלדה הן מתוצרת חברת SALVANINI האיטלקית, ההופכות כל חלק מתכתי לא רק למדויק ויציב אלא גם נעים למגע ולמראה.
⦁ מערכות הצביעה המשוכללות של החברה מופעלות על ידי רובוטים מתוצרת חברת WAGNER הגרמנית, המבטיחים איכות, דיוק ואחידות מלאה תוך צריכת אנרגיה נמוכה ומניעת זיהום סביבתי.

שולחנות עבודה "בייסיק" – עכשיו בישראל
לאחרונה חתמה חברת "קיסר ריהוט משרדי ארגונומי" הסכם עם חברת SUNON במסגרתו תשווק קיסר בישראל את סדרת "בייסיק" – ליין שולחנות עבודה איכותיים המתוכננים במיוחד לחללים קטנים כמו משרד ביתי או משרדים קטנים.
סדרת שולחנות העבודה "בייסיק" מציגה 12 דגמי שולחנות ברמה הגבוה ביותר הבאה לידי ביטוי בחומרי גלם איכותיים, גימור מוקפד, הנדסת אנוש חכמה, ניצול מקסימלי של חלל החדר וכל זאת תוך בקרת איכות ברמה הגבוהה ביותר.

מחיר אטרקטיבי ואספקה מיידית מהמלאי
סדרת שולחנות "בייסיק" מאפשרת לראשונה ליהנות משולחנות עבודה איכותיים במחיר אטרקטיבי במיוחד ובאספקה מיידית בשיטת "שלם וקח".
לדוגמה: שולחן בייסיק דגם Z ב-390 ₪ בלבד!


שולחן בייסיק דגם Z

השולחן מיועד לחללים קטנים והוא מורכב משני חלקים:
⦁ משטח עבודה + מדף הגבהה עליון (למחשב נייד, מסך, תאורה או אחסון).
⦁ מדף תחתון להנחת מחשב נייח.
כשהנרי פורד ייצר את הרכב הראשון בעולם ביצור סדרתי, הוא נהג לומר ש"אתה יכול לבחור איזה צבע שאתה רוצה כל זמן שהוא שחור"… אז גם כאן, השולחן מגיע רק בצבע שחור עם פלטה במידות: רוחב 70 ס"מ, עומק 59 ס"מ, גובה 78.6 ס"מ.
לשולחן 5 שנות אחריות!

מגוון רחב באספקה מיידית:
סדרת "בייסיק" מציגה מגוון רחב ביותר של שולחנות עבודה לחללים קטנים. חלקם בעיצוב מינימליסטי המורכבים ממסגרת מתכת ופלטה דקה עם קומות אחסון פתוח בכל צד, חלקם עם מדף תחתון להנחת מחשב נייח ומדף עליון נוסף, אחרים משלבים מדפי הגבהה עם מגירות תחתונות, מדפי אכסון מובנים, חורים מיוחדים למעבר כבלים, דלתות הסתרה על מסילה, מסתור צניעות, שולחנות עם שלוחה המיועדים למיקום בפינת החדר ושולחנות דאבל מהודרים בעיצוב יוקרתי.

שולחן Z

390

שולחן עבודה מתקפל

490

שולחן בראון

690

שולחן דפי

690

שולחן גריי, עם מגירה

990

שולחן עבודה ווד – עם רגלי עץ ואחסון פתוח

990

שולחן מיני עם ארונית תומכת

1,490

שולחן דו – שולחן עבודה דו קומתי

1,490

שולחן מקס עם שלוחה

2,290

שולחן מקס פלוס עם שלוחה

2,490

שולחן דאבל – שולחן מהודר

2,490

מחפשים שולחן עבודה לבית או למשרד קטן?
רוצים לקבל איכות גבוהה במחיר נמוך וליהנות מאספקה מיידית ו- 5 שנות אחריות?
מוזמנים להגיע לאולם התצוגה של "קיסר ריהוט ארגונומי" ברחוב ז’בוטינסקי 110 פ"ת (כניסה ברכב דרך רחוב המרץ 6) או לגלוש לאתר החברה: ergonomicoffice.co.il ולבצע רכישה ישירה.
על מנת להשלים את המשרד הביתי שלכם, באולם התצוגה ובאתר שלנו תמצאו גם מגוון רחב של כיסאות אורטופדיים וארגונומיים המעניקים תנוחת ישיבה מושלמת שתשמור על הגב שלכם גם לאחר שעות רבות של עבודה רצופה. כולם, כמו השולחנות, עם 5 שנות אחריות. לצפייה במגוון הכיסאות לחצו כאן

לפרטים נוספים ולייעוץ ארגונומי מוזמנים להתקשר: 072-3319650

סל קניות שלי
חנות
0 items סל קניות
דילוג לתוכן