שולחן עמידה מתכוונן

מדריך קנייה: איך בוחרים נכון שולחן עמידה מתכוונן

שולחנות עמידה מתכווננים הם בחירה מצוינת למי שרוצה להילחם באורח החיים הישבני שמאפיין את העולם המודרני, אבל צריך, מה לעשות, להמשיך לעבוד. בשביל מי מכם שהחליט לעבור לשולחן עמידה מתכוונן, המומחים של רהיטי קיסר הכינו את המדריך הזה שיעזור לכם לבחור את שולחן העמידה המתכווננים הנכון בשבילכם. 

1. בחירת שולחן העבודה

דגמי שולחנות העבודה המתכווננים משתנים לפי מספר רגלי השולחן ואפשרויות שהם מציעים.

השולחן הפופולרי ביותר הוא שולחן עמידה בעל 2 מנועים (שולחן עבודה)  עם מנוע בכל רגל ובעומק 68 ס"מ, שולחן העבודה הארגונומי הנמכר האמין ביותר בשוק. שולחן עמידה מהיר עם 4 מצבי זיכרון שניתנים להגדרה בקלות, לשולחן רגל תלת מפרקית המאפשרת לשנות את גובהו מ-71 ס״מ עד 125 ס״מ. מסגרת השולחן מודולרית ולכן מתאימה לפלטות בגודל 120 ס״מ ועד 210 ס״מ רוחב. המנוע הכפול יציב, מהיר ושקט, ומסוגל להרים משקלים כבדים של עד 100 ק״ג.

אם אתם בעניין של לחסוך במקום כי סביבת העבודה שלכם אינה מאפשרת לכם להתפרע, בחרו את שולחן העמידה המתכוונן מדגם KENTO (שולחן עבודה במידות 60 ס"מ על 120 ס"מ).

שולחן עמידה חשמלי מתכוונן KENTO

שולחן העמידה בצורת L בצורת 3 רגליים מושלם ופועל בצורה הטובה ביותר למיצוי מרחבים פינתיים ומספק אזור עבודה גדול יותר.

שולחן עמידה מתכוונן חשמלי 4 מנועים דגם QUADRO משלב את כל היתרונות הבריאותיים והפונקציונליים במוצר אחד השולחן בעל יציבות ויכולת הרמה אולטימטיבית. בזכות ארבעה מנועים עוצמתיים הוא מסוגל להרים ציוד משרדי כבד במשקל מרבי של 200 ק"ג – והכול בשקט, במהירות ובלחיצת כפתור אחת.

פאנל השליטה מאפשר לבחור את גובה השולחן שנע מ-60.5 ס"מ ועד 1.25 מטר, עם שלט להגדרת מצבי הגובה הרצויים. שולחן עמידה מתכוונן קוואדרו מצויד בארבע רגליים במקום שתיים, כך שהוא יציב הרבה יותר בגובה מאשר שולחנות אחרים בשוק.

בסיס השולחן עשוי מפלדה המבטיחה עמידות לשנים רבות, והמסגרת חזקה במיוחד ועמידה יותר בפני כיפוף ועיוותים.

רגלי השולחן בתצורת U ובציפוי אבקת צבע עבה, הופכות אותו לעמיד יותר בפני רטיבות ומעניקות לו מראה אלגנטי. שולחן QUADRO עוצב בקפידה ובחוכמה מתוך מחשבה עליכם: גדלי המשטחים נעים בין 160-180 ס"מ כסטנדרט, אך ניתן להרחיב אותו עד 240 ס"מ כך שהוא יכול להכיל אבזור וציוד רב. בנוסף, הוא יכול לשמש כשולחן עבודה ביתי מתכוונן רחב במיוחד, כשולחן לחדר ישיבות ואפילו כשולחן אוכל משפחתי.

שולחן עמידה חשמלי מתכוונן QUADRO שולחן חשמלי מתכוונן QUADRO בעל 4 מנועים[/caption]

לא מוכנים לוותר על השולחן הקיים ולעבור לשולחן כתיבה מתכוונן לגובה? התאימו את שולחן העבודה הנוכחי שלכם עם משטחי ההרמה למחשב הטובים ביותר בשוק. רוב המשתמשים מעדיפים שולחן עמידה מלא מכיוון שהוא מציע מרחב עבודה שמיש יותר ומספק את היכולת לעבוד בגובה המושלם הן בישיבה והן בעמידה. אנו בהחלט ממליצים לכם בחום לעבור לסביבת עבודה מודרנית המשלבת יכולת תעסוקה בריאה הן בישיבה והן בעמידה.

שולחן חשמלי מתכוונן

כדי להגדיר נכון את הצרכים בסביבת העבודה החלומית שלכם וכדי ליצור פתרונות פרודוקטיביים  ונוחים, יש לקחת בחשבון את שלל האבזור המתווסף לשולחן בין אם מדובר בתומכי זרועות, מארזי מגירות לשמירה על הסדר, זרועות למסך וכדו'…

אנו מציעים יותר מ-200 אביזרים, שתוכננו במיוחד כדי להשלים את שולחן העבודה שלכם. אביזרים שישמשו כפיתרון הרצוי ביותר עבורכם בזמן רכישת שולחן הכתיבה.

תהיו יצירתיים והתאבזרו!

עמדת עבודה ארגונומית עיצוב הבית

חשוב מאוד להגדיר מראש את אזורי האחסון והנראות הכללית של איזור העבודה, זכרו ששמירה על הסדר וארגון של איזור העבודה ישפר את הפרודקטיביות שלכם משמעותית.

למשל אם יש לכם מקום רחב בחלל העבודה עם הרבה ציוד הקפי או משרדי יש לכם את האופציה להוסיף שלוחה מותאמת לדגם הדו מנועי הופ ובכך לחסוך הרבה מקום על השולחן.

במידה ואין לכם הרבה מקום ועדין אתם רוצים לשמור על שולחן נקי ומסודר נשמח לציין שגם לזה יש לנו פתרון, מארז מגירות מתכת בנראות מודרנית ועדינה עם 3 מגירות שהם חלק עיצובי נחוץ לכל סביבה משרדית גם אם היא בבית.

סל קניות שלי
חנות
0 items סל קניות
דילוג לתוכן