כיסא משרדי ארגונומי אקטיבי אוכף

כיסא משרדי ארגונומי אקטיבי – חדשנות בישיבה

כיסא משרדי ארגונומי אקטיבי נועד לספק תמיכה אופטימלית לגופכם בזמן שאתם עובדים או יושבים, מאפשר לכם להניע את האגן והגב התחתון מה שיכול להפחית את הכאב והעייפות שאתם חווים בדרך כלל לאחר זמן ממושך של ישיבה. ישיבה דינמית מאפשרת לחוליות הגב לנוע בצורה טבעית מה שתורם לאספקת החומרים המזינים לדיסקים הבין חולייתיים, אשר משפיעים לטובה על עמוד השדרה כולו. בנוסף, ישיבה דינמית מגבירה את זרימת הדם, לא רק בגוף, אלא גם במוח.

כיסאות אוכף הארגונומיים שונים מהכיסאות המסורתיים. כיסא מסורתי מחייב אותך לשבת עם הרגליים ב-90 מעלות וגב זקוף, לא היציבה הטבעית של גוף האדם. כיסאות אוכף ארגונומיים, לעומת זאת, מאפשרים לשבת במצב פתוח ונינוח יותר, וגם מסייעים לגוף להישאר בתנועה בזמן הישיבה.

Backup יותר דינאמי. יותר בריא.

כיסא Backapp שעוצב על ידי ד"ר פרדי ג'ונסן נועד לספק חווית ישיבה נוחה מאוד. ישיבה על מושב עור רך ונוח, מאפשר תנוחת ישיבה ארגונומית. בבסיס הכיסא קיים כדור, לעידוד תנועת נדנוד עדינה הממריצה הדם בגוף במהלך הישיבה במשך יום העבודה. ישיבה אקטיבית מפעילה את שרירי הגב והבטן, מסייעת בשיפור היציבה והפחתת עייפות. תנועה זו נגרמת על ידי חיפוש מתמיד אחר איזון, אשר מגרה את השרירים התומכים בעמוד השדרה. כיסא האוכף Backapp מציע חוויה ייחודית, המאפשרת למשתמשים שלו להרגיש טוב יותר בזמן העבודה.

בתגובה שקיבלנו מעיד אחד המשתמשים: "בכל פעם כשאני יושב על Backapp מול המחשב, אני מרגיש כאילו עמוד השדרה שלי נושם. תחושה שהגב התחתון תופס את אותה תנוחה טבעית כמו בעמידה". הבסיס של כיסאות האוכף Backapp עשוי מ-100% אלומיניום ממוחזר (300 פחיות קוקה קולה). רוב הייצור וכל ההרכבה נעשים באנדרסטורפ, שבדיה, מטה היצרן.

כיסא משרדי ארגונומי אקטיבי סאלי

מושב האוכף סאלי מאפשר הנעה אקטיבית, מתכוונן ודינמי הודות לארגונומיה תלת מימדית המדמה את תנועה הטבעית של הגוף ומרופד בעור לחווית נוחות מקסימלית. כיסא סאלי עוקב אחר תנועות המשתמש בכל שלושת הכיוונים: קדימה, הצידה ואפילו אנכית, ומעניק חווית ישיבה דינמית וארגונומית. במקום משענת גב, השרירים תומכים בגב, מה שעוזר להפחית מתח ומקדם מצב רוח טוב יותר. במושב עוקב אחרי תנועות הגוף שלך, לא להיפך, ובכך תומך בתנועות אינטואיטיביות. כיסא סאלי מאופין במושב מפוצל המונע לחץ מהאיברים האנטימים.

כיסא משרדי ארגונומי אקטיבי

 

I Like To Move It Move It!

אין ספק שדגם מוב מהקולקציה של Varier זה הכיסא המועדף עלינו, גמיש ורב-תכליתי, מאפשר מעברים חלקים מישיבה למצבי עמידה בקלילות ובעיצוב מנצח. כסא מוב מאפשר את טווח התנועה הרחב ביותר בזכות בסיס העץ הקמור שעוזר לכם למצוא ולשמור על האיזון שלכם באופן פעיל שמירה על זרימת הדם, תוך כדי מתן התמיכה שאתם צריכים.

הכיסא מתאים כתוספת לכיסא המשרדי המסורתי שלכם מכיוון שהוא מושלם עבור כל שולחן כתיבה מתכוונן לגובה. מוב, הוא פתרון אידיאלי עבור אלה המחפשים לשפר את היציבה והבריאות שלהם תוך כדי עבודה בישיבה.

כיסא משרדי ארגונומי אקטיבי

הדובדבן שלנו, הכירו את HAG כיסא ארגונומי עם מושב בד רך, משענת גב מתכווננת ושליטה בגובה מתאים לכל מקום בבית או במשרד בין אם אתם מארחים, רופאים, קוסמטיקאיות, אנשי אאודיו, מנהלים או אנשי מעבדה הכיסא מושלם לישיבה ממושכת, עם טאצ' עיצובי מודרני שיקפיץ לכם את נראות סביבת העבודה.

סל קניות שלי
חנות
0 items סל קניות
דילוג לתוכן