שולחן בלי בלגאן – איך ליצור סביבת עבודה מסודרת ומוארת

שולחן בלי בלגאן – איך ליצור סביבת עבודה מסודרת ומוארת

האם גם שולחן העבודה שלכם במשרד או בבית נראה כמו בלגאן אחד גדול? כבלים של חשמל ותקשורת מגולגלים ונמתחים מכל הכיוונים, שקעים ותקעים של חשמל ותקשורת מסתובבים בכל פינה כמו חיילות בעזריאלי, כבלים מאריכים שמחוברים האחד לשני תופסים חלק גדול מהשולחן, התאורה חלשה ולא אחידה ועוד…

סביבת עבודה מבולגנת ולא אסתטית היא גם מסוכנת כי כל תזוזה או קפה שנשפך יכולה לגרום לקצרים ותקלות, גם תופסת חלק ניכר משולחן העבודה וגם מאוד לא נעימה לעין. מחקרים רבים מצאו כי סביבת עבודה לא מסודרת מפריעה לריכוז, מורידה מוטיבציה ומקטינה את יעילות העבודה.

אז איך יוצרים סביבת עבודה נעימה, שקטה, אסתטית ויעילה?

מסביר הוד טל, מנכ"ל חברת "קיסר", חברה משפחתית ותיקה המתמחה בריהוט משרדי ארגונומי ואורתופדי כבר למעלה מ-50 שנה: "שני דברים חשובים ביותר כדי ליצור מרחב נעים, בטוח ויעיל בשולחן העבודה: סדר ותאורה.

בעידן בו אנו נדרשים להמון שקעי חשמל, כבלי תקשורת, סיבים אופטיים, טלפונים ומטענים, אנחנו זקוקים לעזרים חדשניים המנתבים את כל מערך הכבלים הזה בצורה מסודרת ואסתטית.
זאת ועוד: בשנים האחרונות הולך וגובר השימוש בשולחנות מתכווננים העולים ויורדים, כדי לאפשר לעבור מעבודה בישיבה לעבודה בעמידה לסירוגין. בשולחנות אלו כל מערך הכבלים הזה חייב לנוע בצורה בטוחה מעלה ומטה מבלי לגרום לנתקים ונזקים.

על מנת לענות על הצורך לארגון בשולחנות העבודה, אנחנו בחברת קיסר מייבאים ומשווקים מגוון רחב של פסי שקעים ותקשורת לעמדות עבודה, המאפשרים גישה מידית ואלגנטית לחשמל, תקשורת, טעינה ושליטה.
את פסי השקעים ניתן למקם על השולחן, בתוך השולחן (עם אפשרות מסתור), תחת השולחן, בתוך מערכות ישיבה (כורסאות, ספות, ספסלים), על הקירות או בתוך הקירות – והכול תוך שמירה על קווי עיצוב נקיים ויוקרתיים.

כדי לנתב בצורה יעילה את כל מכלולי הכבלים, אנחנו מציעים מגוון שרוולים מיוחדים וגמישים להולכת כבלים, כולל לשולחנות מתכווננים. השרוולים מגינים על מכלול הכבלים שבתוכם, מאפשרים הוספת והסרת כבלים בצורה קלה, מקלים על איתור מהיר של תקלות ומותירים מרחב עבודה גדול, בטוח ואסתטי על שולחן העבודה וסביבו."

הנושא השני, כאמור, הוא התאורה, המהווה מרכיב חשוב בעיצוב ובאפקטיביות של חלל העבודה. בעת עיצוב המשרד המודרני, מעצבי תאורה לוקחים בחשבון את אור השמש החודר לחלל העבודה במטרה לצייד את חללי המשרדים במערכות תאורה יעילות באופן ביולוגי, כלומר עוצמת האור וטמפרטורת הצבע של התאורה מותאמים לשינויים של האור הטבעי במהלך היום.

כדי להיות מסוגלים לעבוד, להתרכז וליהנות מסביבת עבודה בריאה, נדרשים תנאי תאורה טובים הלוקחים בחשבון את השינויים בצבע האור ובעוצמתו בהתאם לאור מבחוץ ולשעה ביום. מערכות התאורה החדשניות ביותר תומכות בשינוי היומיומי של התאורה הטבעית ומתאימות את טמפרטורת וצבע התאורה בהתאם לכך. מערכות אלו משתלבות באופן מושלם עם סביבת העבודה ומייצרות עמדות עבודה מוארות באיכות גבוהה. התוצאה המתקבלת היא תנאי עבודה אופטימליים מבחינת תאורה וחיסכון באנרגיה הודות לתאורת לד הפועלת מעל 50,000 שעות עבודה, מופעלת ע"י חיישני נוכחות ועוצמתה נקבעת בהתאם לעוצמת האור החיצוני.

 

לסיכום, חשוב לזכור:  כמו שסביבת העבודה שלנו נראית, כך אנחנו נראים. זה נכון הן לגבי מי שעובד במשרד והן לגבי מי שעובד מהבית. הסדר החיצוני משפיע על הסדר הפנימי וככל שנקפיד על סביבת עבודה נקיה, מוארת, בטוחה ואסתטית כך נייעל את העבודה שלנו ויהיה לנו נעים יותר במרחב בו אנו נמצאים כל כך הרבה שעות.
עבודה נעימה! 

סל קניות שלי
חנות
0 items סל קניות
דילוג לתוכן