סביבת עבודה משותפת נעימה

תנו לי ספייס!!! איך עושים סדר בחלל המשרדי המשותף?

סביבת עבודה משותפת נעימה

תנו לי ספייס!!! איך עושים סדר בחלל המשרדי המשותף?

מכירים את הסיטואציה שאתם מגיעים למשרדים של חברת הייטק, ביטוח, בנק, רואה חשבון, עורך דין או כל עסק אחר שפועל בחלל משרדי משותף, וסביבת העבודה נראית כמו בלגאן אחד גדול? אין הפרדה מסודרת בין שולחנות העבודה בחלל המשרד, האקוסטיקה נוראית ואתם ממש לא מבינים איך אפשר לעבוד ככה, כשכל אחד רואה ושומע כל הזמן מה קורה אצל כולם, אין טיפת פרטיות וקשה לכם, ובטח לעובדים, להתרכז כל אחד בעניינו.
סביבת עבודה כזו משדרת לכם, כלקוח, בדיוק את מה שהיא משדרת לעובדים: לא נעים לעבוד במקום כזה, לא נעים להגיע למקום כזה, ומה שהכי גרוע – שככל שסביבת העבודה מבולגנת ולא אסתטית כך גם המוטיבציה של העובדים יורדת ואיתה יורדת כמובן גם יעילות העבודה.

אז איך יוצרים סביבת עבודה נעימה, שקטה, אסתטית ויעילה בחלל המשותף, עם מקסימום פרטיות ושקט לכל אחד, מבלי לבנות קירות שסוגרות כל אחד בתא קטן וצר עם תחושה קלסטרופובית לא נעימה?

את הפתרון האידיאלי מציע הוד טל, מנכ"ל חברת "קיסר", חברה משפחתית ותיקה המתמחה בריהוט משרדי ארגונומי ואורתופדי כבר למעלה מ-50 שנה: "כדי ליצור סדר, פרטיות ואפקטיביות בחלל העבודה הפתוח (open space) חייבים ליצור הפרדה בין עמדות העבודה מבלי לסגור כל אחד בחדר קטן עם תחושה של צינוק.  הדרך הטובה והאסתטית ביותר לעשות זאת היא באמצעות לוחות קיר חכמים, מעוצבים ואקוסטיים. המגוון כיום הוא עצום, הן מבחינת הגדלים והן מבחינת העיצובים והוורסטיליות. ניתן להשתמש בלוחות הפרדה גדולים המונחים על הריצפה או במחיצות קטנות יותר המונחות על גבי השולחנות. אנו מייבאים מגוון גדול מאוד של מחיצות הפרדה תוצרת ROPIMEX גרמניה, המעניקים פתרונות חכמים לחלוקת חללי משרדים ועשויים מחומרים אקוסטיים בעלי ספיגת קול מעולה, המעניקים סביבת עבודה שקטה שתורמת לרווחת העובדים ומגדילה את יכולת הריכוז והאפקטיביות שלהם בעבודה."

מחיצה סביבת עבודה משותפת נעימה
מחיצה סביבת עבודה משותפת נעימה
מחיצה סביבת עבודה משותפת נעימה

מה שמייחד את לוחות הקיר החכמים היא האפשרות ליצור חללי עבודה באין סוף אפשרויות ממש כמו לגו. ניתן להרכיב, לפרק, להוסיף, להפחית, להקטין, להגדיל, לשנות גובה ורוחב, וכל ליצור חללי עבודה בכל צורה וגודל שרוצים. ניתן להגדיל ולהקטין חללי עבודה בהתאם למספר העובדים ולגודל החלל כשהכול פתוח לשינויים בקלי קלות. גם המגוון העיצובי הוא עצום וניתן ליצור שילובים של צבעים, צורות וגדלים בהתאם לצורך ולאווירה הרצויה.

רציתם ספייס? יש לכם אין ספור אפשרויות!

מחיצה סביבת עבודה משותפת נעימה
מחיצה סביבת עבודה משותפת נעימה
סביבת עבודה משותפת נעימה

סל קניות שלי
חנות
0 items סל קניות
דילוג לתוכן