עובדים מהמשרד ומהבית?
פתרונות ארגונומיים ניידים לעבודה היברידית

עובדים מהמשרד ומהבית?
פתרונות ארגונומיים ניידים לעבודה היברידית

חברת  Elkhuizen Bakker מאנגליה, שסיסמתה היא "Work Smart – Feel Good", מתמחה בפיתוח פתרונות ארגונומיים ניידים התורמים לרווחתם הגופנית והנפשית של משתמשי המחשב.

מסביר הוד טל, מנכ"ל חברת "קיסר", חברה משפחתית ותיקה המתמחה בריהוט משרדי ארגונומי ואורתופדי כבר למעלה מ-50 שנה ומשווקת בישראל את מוצרי החברה:
"הביקוש למוצרי החברה הכפיל את עצמו בשנת הקורונה. המעבר לעבודה מהבית, כולל לנייד את עמדת העבודה שלנו בין חדרי הבית עצמם בהתאם לשעות הזום של הילדים, ובימים מסוימים כן להגיע לעבוד מהמשרד, יצר ביקוש גדול למוצרים ארגונומיים ניידים שמאפשרים עבודה מול מחשבים נייחים ולפטופים, בתנוחות עבודה בריאות ופרודוקטיביות יותר.
העתיד של עולם העבודה הוא היברידי, כלומר משלב עבודה מהבית ומהמשרד, ולכן הרכבנו קיט היברידי להקל על המעברים."

הקיט ההיברידי כולל:

מעמד מחשב נייד – לעבוד בנוחות אופטימלית, בכל מקום

אחד הלהיטים הנמכרים ביותר הוא מעמד מחשב נייד וקל משקל, בעל 6 מצבים, המאפשר התאמת המחשב הנייד לגובה הנכון, הנוח והבריא ביותר. המעמד משלב מגש ייעודי להנחת מסמכים, כך שהמסמכים מוצגים לפני המשתמש ומיושרים עם המקלדת. כך מתאפשרת צפייה במסמך והקלדה במחשב בזווית הנוחה ביותר, המונעת מתח וכאב בשרירים ובמפרקים.

הוד טל: "המעמד מאפשר לעבוד שעות רבות עם המחשב הנייד בתנוחה נכונה ויציבה. ניתן לכוון בקלות את המסך לגובה הנכון ולשפר את זווית הצפייה תוך הימנעות ממאמץ יתר בצוואר."

מקלדת קומפקטית ליציבה ארגונומית נכונה

מדובר במקלדת הקומפקטית החדשנית ביותר מבית  Elkhuizen Bakker. סוף סוף מישהו הבין שניתן לוותר על כל החלק הימני, זה עם המספרים שאף אחד כמעט לא משתמש בהם, ולהגיע למקלדת צרה ונוחה יותר המאפשרת להקטין את המרחק בינה לבין העכבר.
מדוע זה טוב? כי המנח הארגונומי הנכון להקלדה הוא כשהזרועות צמודות לגוף ולא מתרחקות ממנו. כל התרחקות של הזרועות במטרה להגיע אל העכבר ולהפעילו, גורמת למאמץ על הכתף. ההצרה של המקלדת גם מאפשרת להכניסה בקלות לתיק הלפטופ.
יתרון נוסף של המקלדת הוא במקשים שלה. אלו תוכננו מחדש כדי להפעילם בלחיצה קלילה במיוחד – גם זאת על מנת להפחית משמעותית את העומס והמאמץ של האצבעות וכף היד.

העכבר הארגונומי הנוח בעולם

ידוע כי שימוש ממושך בעכבר מסורתי גורם לכאבים ולאי נוחות בכתפיים, בזרועות, במפרק כף היד ובאצבעות ואף עלול לגרום לפציעות בפרקי הידיים, בזרועות ובכתפיים.

עכבר ארגונומי אנכי מתוכנן מראש כדי למנוע את הבעיות הללו והזווית המיוחדת של העכבר הזה מבטיחה מיקום מושלם לכף היד, האצבעות  והפרקים. את העכבר אוחזים במצב של לחיצת יד באופן המבטיח קשר נכון ובריא בינו לבין כף היד.

לעכבר 4 כפתורים הממוקמים בנוחות, גלגל גלילה וטווח DPI רחב.

משטח עכבר ארגונומי למניעת כאבים

משטח עכבר ייחודי המעוצב בצורת ביצה. עיצוב זה הוא למעשה תבנית העכבר הטבעית של כל מי שמשתמש במחשב. צורת הביצה עוקבת אחר תבנית העכבר הטבעית, כך שלעולם לא תמצא את עצמך חורג מעבר למשטח.

העכבר נשאר יציב הודות לתחתית הגומי של המשטח ותנועתו קלה, מהירה, יציבה ויעילה.

המשטח גם מבודד חום כך שהידיים שומרות על החום שלהן. עוד תכונה ייחודית המיועדת למנוע כאב ואי נוחות.

תיק מחשב נייד וקל משקל

תיק נשיאה זה מיועד להכיל בתוכו את המחשב והקיט ההיברידי כולו. התיק כולל תא עיקרי מרווח למחשב נייד עד גודל 15.6 אינץ' ולכל שאר האביזרים הארגונומיים: עכבר, מקלדת ומעמד למחשב. הכיס הקדמי הרחב מכיל בקלות מפתחות, טלפון, מטען וכל האבזרים הנלווים של המחשב הנייד.

התיק מעוצב באלגנטיות, בנוי היטב ומוגן מפני פגיעות. מושלם למעבר בין הבית למשרד ובחזרה!

נשיאה נעימה!

 

סל קניות שלי
חנות
0 items סל קניות
דילוג לתוכן