כסאות מסאג' למנהלים

מהפכה בקטגוריית כסאות המנהלים הארגונומיים, מהיום תידרשו כיסא מנהל ארגונומי המשלב מנגנון מסאג' מתקדם

בעולם הניהול והעסקים המודרני, שבו מנהלים ובעלי מקצועות חופשיים מבלים שעות ארוכות במשרד ובישיבה ממושכת, חשוב מאוד לשמור על נוחות ותפקוד אופטימליים.
החידוש הוא מהפיכה בקטגוריית כיסאות המנהלים שחלקם מאפשרים מסאג' ארגונומי המספק חוויה ייחודית. כיסאות המנהלים מהווים פתרון חדשני המשלב בין נוחות רבה לתמיכה אורטופדית, ומאפשרים שמירה על בריאות הגוף גם לאחר שעות ישיבה ארוכות.

תמיכה ארגונומית מתקדמת ותכונות מסאג' וחימום
כסאות המסאג' הארגונומיים למנהלים, מעוצבים כך שיספקו תמיכה מושלמת באזורים הקריטיים ביותר של הגוף. התמיכה הלומברית המובנית מתמקדת באזור התחתון של עמוד השדרה, מה שמקל על לחצים ומונע כאבי גב הנפוצים בקרב אנשי מקצוע שמבלים שעות רבות בישיבה. כמו כן, הכיסאות מצוידים במנגנוני חימום ומערכות מסאג' אינטליגנטיות שניתנות להתאמה לצרכי המשתמש בזמן אמת. הכללת פונקציות אלו מסייעת למנהלים לשמור על רמות אנרגיה גבוהות ולהפחית עייפות במהלך יום עבודה מאומץ.

 

התאמה אישית לכל מנהל
אחת התכונות החשובות ביותר של כיסאות המסאג' הארגונומיים היא היכולת להתאים אותם באופן מדויק לצרכים האישיים של כל משתמש. מנגנוני ההתאמה כוללים שינויים בגובה הכיסא, זווית הישיבה, עומק המושב וגובה המשענת, מה שמאפשר לכל מנהל ומנהלת למצוא את המנח המיטבי לישיבה נוחה ותומכת.

עיצוב משרדי אלגנטי
לא פחות חשוב מהתכונות הפונקציונליות הוא העיצוב החיצוני של הכיסאות. כיסאות המסאג' הארגונומיים למנהלים מגיעים במגוון סגנונות וגימורים, המשתלבים בצורה אלגנטית עם כל עיצוב משרדי. חומרים איכותיים כמו עור אמיתי או דמוי עור ורכיבים מתכתיים עמידים מבטיחים שהכיסא לא רק ישרת את המשתמש במשך שנים, אלא גם יוסיף נגיעה עיצובית יוקרתית ומקצועיות למשרד.

בריאות ותפוקה
השקעה בכיסא מסאג' ארגונומי אינה רק השקעה בנוחות אישית אלא גם בבריאות ובתפוקה על ידי שיפור הרווחה הכללית והפחתת הסיכון לבעיות בריאותיות לטווח הארוך. כמו כן, מנהלים המשקיעים בכיסאות איכותיים יוכלו להבטיח שהם יישארו מרוכזים ופעילים יותר, מה שיביא לשיפור בתוצאות העבודה ובמוטיבציה היומיומית.

קיסר ריהוט ארגונומי מביאה לישראל את המותגים בטובים בעולם . לדברי הוד טל מנכ״ל קיסר: ״השקעה בכיסא מסאג' ארגונומי מהווה שדרוג חשוב לכל מנהל שמעוניין לשלב בין נוחות לתפקוד מקסימלי, תוך שמירה על סגנון ואיכות חיים. אנחנו בקיסר נשמח לסייע לכם למצוא את הכיסא האידיאלי עבורכם ועבור המשרד שלכם".

סל קניות שלי
חנות
0 items סל קניות

מחירון משלוחים:

משלוח לכל חלקי הארץ 
ימי אספקה: עד 14 ימי עסקים


דרומה מב"ש, צפונה מעכו, מזרח ירושלים, ויישובים מעבר לקו הירוק – עד 21 ימי אספקה. 

הובלה והרכבה כיסאות ומגירות 150 ₪
הובלה והרכבה שולחנות  300 ₪

  • איסוף עצמי: רח' המרץ 6 פתח תקווה 
  • שעות פעילות: ימים א'-ה: 9.00 עד 17.00 , ימי ו'  9.00-13.00
  • בניין ללא מעלית- מקומה שלישית תוספת של 50 ש"ח עבור כל קומה ישירות למוביל. 
  • שירותי מנוף ע"ח הלקוח יש ליידע במסגרת התיאום אל מול הלקוח במעמד תיאום האספקה 
  • בשימוש במנוף אחריות הלקוח לדאוג לכך

הובלה והרכבה שולחנות מיוחדים  450 ₪:

שולחן 3 מנועים / שולחן 4 מנועים / שולחן עם שלוחה up2 / שולחן עם שלוחה up1 / שולחן HD / שולחן מלגה / שולחן ולנסיה / שולחן מקס עם שלוחה / שולחן מקס פלוס עם שלוחה / שולחן דאבל

דילוג לתוכן