סביבת עבודה ארגונומית – מיקום נכון של מסמכים


עקרונות בסיסיים למיקום מסמכים

מיקום נכון של מסכים בסביבת העבודה הוא מרכיב חשוב בארגונומיה של עמדת העבודה. מיקום מתאים יכול לשפר את הנוחות, להפחית מתח בצוואר ובעיניים, ולהגביר את היעילות. להלן מדריך מקיף למיקום אופטימלי של מסמכים בסביבת העבודה שלכם.

1. קו ישר עם המקלדת:
מקמו את המסמכים בקו ישר עם המקלדת. זה יאפשר לעיניים לנוע בקלות בין המסמך למסך, מבלי לדרוש תנועות ראש מיותרות.

2. מיקום בין המקלדת למסך:
מומלץ למקם מסמכים בין המקלדת למסך התצוגה. מיקום זה מונע סיבוב מיותר של הצוואר ומפחית את המאמץ על שרירי הצוואר והעיניים.

3. שימוש במשטח עבודה משופע:
לקריאה וכתיבה, מומלץ להשתמש במשטח עבודה משופע קלות. שיפוע קל מפחית את כיפוף הצוואר ובכך מגביר את נוחות העבודה.

יתרונות המיקום הנכון

הפחתת מתח בצוואר: מיקום נכון מונע סיבוב מיותר של הצוואר, מה שמפחית מתח ועייפות בשרירי הצוואר.

שיפור הנוחות: עבודה עם מסמכים הממוקמים נכון מגבירה את הנוחות הכללית בעבודה.

הגברת היעילות: כאשר המסמכים ממוקמים באופן אופטימלי, העבודה הופכת ליעילה יותר, כיוון שנדרשות פחות תנועות מיותרות.

שימוש במחזיקי מסמכים

מחזיקי מסמכים הם כלי יעיל לסיוע במיקום נכון של מסמכים פיזיים בסביבת העבודה. הם מאפשרים:

1. התאמה אישית:
ניתן לכוונן את הגובה והזווית של המעמד לפי צרכי המשתמש.

2. שמירה על מרחק קריאה:
מעמדי מסמכים עוזרים לשמור על מרחק קריאה אופטימלי, מה שמפחית את המאמץ על העיניים.

3. שחרור שטח עבודה:
הם מאפשרים לשמור על שולחן העבודה מסודר ופנוי.

טיפים נוספים

גמישות: זכרו שצרכי העבודה משתנים. היו גמישים ושנו את מיקום המסמכים בהתאם למשימה הנוכחית.

תאורה: ודאו שיש תאורה מספקת באזור קריאת המסמכים למניעת מאמץ עיניים.

הפסקות קצרות: גם עם מיקום אופטימלי, חשוב לקחת הפסקות קצרות ולשנות תנוחה מדי פעם.

ההמלצות שלנו

תומך מסמכים Q-DOC‏

מעמד מסמכים ארגונומיה
xr:d:DAGArw4bHNI:2,j:7521434342407918252,t:24032707

התומך “Q-doc” משפר את הנוחות והפרודוקטיביות על ידי שמירה על מסמכים בגובה העיניים.


מעמד ארגונומי לנייד עם תצוגת דף מקדימה

מעמד מסמכים ארגונומיה

המעמד הארגונומי לנייד עם תצוגת דף מקדימה מאפשר עבודה נוחה ובריאה על ידי שמירה על זוויות עבודה נכונות.


משטח כתיבה למסמכים

מעמד מסמכים ארגונומיה

משטח הכתיבה למעמד מסמכים עם המגש סלייד תורם לכתיבה נוחה ומסודרת ועוזר לשמור על המסמכים בזווית אופטימלית לעבודה ארגונומית ויעילה.

סיכום

מיקום נכון של מסמכים בסביבת העבודה הוא צעד פשוט אך משמעותי לשיפור הארגונומיה של תחנת העבודה שלכם. על ידי יישום העקרונות הללו, תוכלו ליהנות מסביבת עבודה נוחה יותר, יעילה יותר ובריאה יותר.

סל קניות שלי
חנות
0 items סל קניות

מחירון משלוחים:

משלוח לכל חלקי הארץ 
ימי אספקה: עד 14 ימי עסקים


דרומה מב”ש, צפונה מעכו, מזרח ירושלים, ויישובים מעבר לקו הירוק – עד 21 ימי אספקה. 

הובלה והרכבה כיסאות ומגירות 150 ₪
הובלה והרכבה שולחנות  300 ₪

  • איסוף עצמי: רח’ המרץ 6 פתח תקווה 
  • שעות פעילות: ימים א’-ה: 9.00 עד 17.00 , ימי ו’  9.00-13.00
  • בניין ללא מעלית- מקומה שלישית תוספת של 50 ש”ח עבור כל קומה ישירות למוביל. 
  • שירותי מנוף ע”ח הלקוח יש ליידע במסגרת התיאום אל מול הלקוח במעמד תיאום האספקה 
  • בשימוש במנוף אחריות הלקוח לדאוג לכך

הובלה והרכבה שולחנות מיוחדים  450 ₪:

שולחן 3 מנועים / שולחן 4 מנועים / שולחן עם שלוחה up2 / שולחן עם שלוחה up1 / שולחן HD / שולחן מלגה / שולחן ולנסיה / שולחן מקס עם שלוחה / שולחן מקס פלוס עם שלוחה / שולחן דאבל

דילוג לתוכן